1 .# Mecze W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy klanowe.(po 12 rund po każdej stronie) Liczą się wygrane rundy a nie mapy. Mecze rozgrywamy na swoich wcześniej przygotowanych serwerach! 1b. W ćwierćfinale i półfinale mecze nadal rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 12 dwie mapy klanowe. Tutaj również liczą się wygrane rundy nie mapy
1c. W finale oraz meczu o 3 miejsce gramy 2 mapy klanowe + 3 mapa wylosowana przez admina ligi! Liczą się wygrane mapy , nie punkty.
2.# Punktacja 2a. Faza grupowa: Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt . Porażka - 0 pkt.
3. # Mapy: de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cpl_mill, de_train , de_tuscan, de_cbble
4. # Cheaty 4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat`u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
5. # Skrypty 5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak: * no recoil * bunnyhop * burst fire * 180 turn script * awp fast zoom script
6. # Gracze 6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie 8 graczy (5 + 3 rezerwa) 6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe w każdej fazie gry lecz z wyprzedzeniem do 12h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
7. # Konfiguracja serwera 7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.
mp_fadetoblack może być ustawione na 0
8. # W/O 8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu.
9. # HLTV / Dema 9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
10. # Zachowanie graczy 10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
10b. Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
11. # Czas podawania wyników meczy 11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 12 godziny. 11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
12. # Ustawienia gracza Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać: ex_interp 0.01 - 0.05 cl_updaterate 80 - 101 cl_cmdrate 80 - 101 Grafika ustawiona na 32 bity.
13. # Cl i vCL każdego klanu 13a. Każdy CL i vCL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
14. # Dyskusje 14a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
15. # Media z meczu 15a. W poście meczu umieszczone musi być : - screeny statusu - dema nalezy przechowywac przez 24 godz od daty meczu - obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen
16 . # Spóźnienia 16a. Dozwolone jest spóźnienie się team`u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.Dozwolona jest przerwa 5 minutowa pomiędzy mapami!
17. # Start ligi 17a. Liga ruszy wraz z zapisaniem się 16 drużyn!
|